ŞİMŞEK geleceğin yıldızlarını arıyor
ŞİMŞEK geleceğin yıldızlarını arıyor
Adana Demirspor Akademi seçmeleri yarın başlıyor. “Geleceğin Yıldızlarını Arıyoruz” sloganı ile Mavi-Lacivertli kulübün altyapısına futbolcu adayları davet edilirken, seçmelerin Çarşamba-Perşembe ve Cuma günleri yapılacağı belirtildi.
>> SABİT ÖZKESER
“GELECEĞİMİZ MAVİ-ŞİMŞEKLERİN ELLERİNDE!”
Adana Demirspor Kulübü Altyapı Sorumlusu Orhan Koziğ, altyapı seçmelerinin 24-26 Haziran tarihleri arasınd6a 2012 ve 2013 doğumlar için saat 17.00’de, 2014 ve 2015 doğumlular için ise saat 18.00’de Yüreğir’deki kulüp tesislerinde gerçekleşeceğini belirterek, “Seçmelere katılacak sporcuların; kendi spor kıyafetleri, krampon ve tekmelikleri ile gelmeleri gerekmektedir. Biz büyük bir aileyiz… Geleceğin yıldızlarını arıyoruz ve burada da bulacağımıza inanıyorum… Genç futbolcu adaylarımızı buraya bekliyoruz. Daha önceki yıllarda olduğu gibi yine Adana Demirspor’dan önemli futbolcular yetiştirerek Türk futboluna kazandıracağız” dedi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
